PRO24 HSEQ Työpöydät – johtamisjärjestelmien ja dokumenttien visuaalinen alusta
PRO24 HSEQ Työpöydät on monipuolinen ja muokkautuva visuaalinen alusta, joka kokoaa yhteen johtamisjärjestelmät, asiakirjat ja muut tärkeät tiedot selkeäksi kokonaisuudeksi. Työpöydät nopeuttavat tiedon löytämistä ja parantavat yrityksen hallintaprosesseja, olipa kyseessä ISO 9001, ISO 14001 tai ISO 45001 -standardeihin liittyvät dokumentit tai muut liiketoiminnan keskeiset asiakirjat.
Työpöytä toimii koko organisaation keskeisenä tiedonhallintapaikkana, jossa eri aihepiireihin liittyvä dokumentaatio voidaan koota yhteen monista eri lähteistä. Tämä helpottaa työntekijöiden ja sidosryhmien pääsyä tarvittaviin tietoihin nopeasti ja vaivattomasti.

Miksi ottaa käyttöön PRO24 HSEQ Työpöydät?
- Dokumenttien helppo löydettävyys: Työpöydille voidaan linkittää dokumentteja tai muita asiakirjoja ja linkkejä eri sijainneista, jolloin käyttäjien on selkeämpi löytää ajantasainen sisältö yhdeltä alustalta.
- Dokumenttien dynaaminen hallinta: Sama dokumentti voidaan linkittää useisiin eri työpöytiin, jolloin myös dokumenttien päivitykset siirtyvät automaattisesi kaikkiin käyttökohteisiin.
- Uutiset ja ajankohtaiset ilmoitukset: Työpöydän uutisosio mahdollistaa työpöydän käytön yrityksen sisäisenä viestintäkanavana.
- Helppo jakaminen: Työpöytiä voidaan jakaa suoralinkkien tai QR-koodien avulla myös kirjautumattomille käyttäjille ja ulkoisille sidosryhmille.

Tehosta yrityksesi tiedonhallintaa PRO24 HSEQ Työpöydillä
Lopeta arvokkaan työajan hukkaaminen tietojen etsimiseen. PRO24 HSEQ Työpöydät tarjoaa selkeän ja visuaalisen alustan johtamisjärjestelmille, asiakirjoille ja vaikkapa yrityksen sisäiselle viestinnälle.
Haluatko kuulla lisää? Tilaa maksuton PRO24-esittely tästä.
Tutustu myös muihin PRO24 toiminnallisuuksiin ja laajenna järjestelmää moduuli kerrallaan, organisaatiosi tarpeiden mukaan.