23.08.2022 Uutinen

Laatu- ja turvallisuusasiantuntija Tampereelle ja Helsinkiin

Protect tuottaa asiakkailleen palvelua, joka auttaa heitä toimimaan vastuullisesti turvaamalla yrityksen henkilöstön, ympäristön ja liiketoiminnan. Tällä tavoin asiakkaat voivat varmistaa oman yrityksensä suorituskyvyn estämällä onnettomuudet ja poikkeamat sekä vähentämällä niiden jälkivaikutuksia.

Palvelumme kattavat SHEQ-asiantuntijapalvelut sekä Saas-palveluna toimitettavan PRO24 -järjestelmän. Meillä on vahvaa osaamista erityisesti palo-, kemikaali-, ympäristö- ja työturvallisuudesta. Asiantuntijapalvelumme kattavat myös johtamisjärjestelmien rakentamisen ja kehittämisen.

Yrityksemme toimipisteet sijaitsevat Kokkolassa, Helsingissä, Tampereella ja Pietarsaaressa. Protectilla työskentelee yhteensä 37 henkilöä. Tytäryhtiömme Protect Estonia aloitti toimintansa Virossa keväällä 2020.

Työnantajana näemme, että henkilöstö on tärkein voimavaramme ja henkilöstön hyvinvointi ja turvallisuus ovat oleellisia tekijöitä menestyksemme turvaamisessa. Haluamme lunastaa lupaukset, jotka annamme työntekijöillemme jo työnhakuvaiheessa. Hyvinvoinnista huolehtimiseen liittyen pyrimme siihen, että johtamisen ja toiminnan käytännöt ja mallit ovat kaikille selkeitä, läpinäkyviä, hyvinvointia tukevia ja ennen kaikkea tasapuolisia.

Jatkuvan oppimisen ja työhön liittyvän motivaation ylläpitämiseen jokaisen työntekijän kanssa pidetään yllä henkilökohtaista koulutussuunnitelmaa, joka peilaa henkilön omiin toiveisiin sekä luonnollisesti yrityksen perustehtävään ja strategiaan. Haluamme ymmärtää jokaisen työntekijän yksilölliset vahvuudet ja mahdollistaa niiden tuomisen osaksi yhteistä osaamispankkiamme.

Työn tekemisen käytännöissä erilaisia digitaalisia mahdollisuuksia hyödynnetään yhä innovatiivisemmilla tavoilla. Tämä näkyy hyvinvointina, perheystävällisyytenä, tasa-arvoisuutena ja myös ympäristön huomioimisena.


Haemme uusia laatu- ja turvallisuusasiantuntijoita palveluliiketoimintamme asiantuntijatiimiin Tampereelle ja Helsinkiin

Asiantuntijan työ on monipuolista ja pääset toimimaan kehittämistehtävissä niin asiakasrajapinnassa kuin organisaatiomme sisälläkin. Asiantuntijatyöt toteutetaan projektin laajuudesta riippuen itsenäisesti tai asiantuntijatiiminä. Vahva asiantuntijaorganisaatiomme kokemus ja osaaminen on kuitenkin käytössäsi ja työsi tukena ovat kollegat, esihenkilösi ja työkalut, jotka mahdollistavat työn tekemisen joustavasti aikaan tai paikkaan sitoutumattomasti.

Odotamme sinulta seuraavia taitoja tai ominaisuuksia

Hae työpaikkaa

Tavoitteena on, että toistaiseksi voimassa oleva työsuhde alkaa loka-marraskuussa 2022. Lähityöpisteesi sijaitsee Tampereella tai Helsingissä. Erilaiset etä- ja hybridityöskentelymallit ovat meillä käytössä ja jokaisella on laajat mahdollisuudet vaikuttaa itse työhönsä sekä sisällön, että työntekopaikan suhteen. Työtehtävän palkkaus noudattaa palkkarakennemalliamme ja on 3000–3800 €/kk perustuen koulutukseesi, työuraasi ja haettavaan tehtävään liittyvään osaamiseesi. Tehtävään valittava henkilö on mukana palveluliiketoiminnan tuloksen perusteella määritellyssä kuukausibonusjärjestelmässä. Tuemme henkilöstömme hyvinvointia kattavalla terveysvakuutuksella, jäsenyydellä henkilöstörahastossamme sekä mm. ePassi- ja työsuhdepolkupyöräeduilla.

Lähetä hakemus ja CV osoitteeseen rekry@protect.fi viimeistään pe 4.9. Merkitse hakemussähköpostin otsikkokenttään nimesi ja tieto ”SHEQ”.

Ensimmäiset haastattelut toteutetaan Teamsillä viikkojen 36-37 aikana. Jatkoon päässeet hakijat kutsutaan luottamushenkilön haastatteluun ja tämän jälkeen vielä kasvokkain pidettävään tapaamiseen Protectin Kokkolan pääkonttorille. Valinnat pyritään tekemään syyskuun 2022 aikana ja kaikille hakijoille informoidaan prosessin etenemisestä. Haastatteluja ja henkilövalintoja on mahdollista toteuttaa myös jo hakuaikana, eli laitathan hakemuksesi tulemaan mahdollisimman pian!

 

Lisätietoa tehtävästä antaa toimialajohtaja Reetta Olkinuora, reetta.olkinuora@protect.fi tai puh 040 5619167. Yhteydenotot 26.-29.8. ja 31.8.-4.9.