29.10.2021 Uutinen

HSEQ-koordinaattori

Protect tuottaa asiakkailleen palvelua, joka auttaa heitä toimimaan vastuullisesti turvaamalla yrityksen henkilöstön, ympäristön ja liiketoiminnan. Tällä tavoin asiakkaat voivat varmistaa oman yrityksensä suorituskyvyn estämällä onnettomuudet ja poikkeamat sekä vähentämällä niiden jälkivaikutuksia.

Palvelumme kattavat SHEQ-asiantuntijapalvelut sekä Saas-palveluna toimitettavan PRO24 -järjestelmän. Meillä on vahvaa osaamista erityisesti palo-, kemikaali-, ympäristö- ja työturvallisuudesta. Asiantuntijapalvelumme kattavat myös johtamisjärjestelmien rakentamisen ja kehittämisen.

Yrityksemme toimipisteet sijaitsevat Kokkolassa, Helsingissä, Tampereella ja Pietarsaaressa. Protectilla työskentelee yhteensä 35 henkilöä. Tytäryhtiömme aloitti toimintansa Tallinnassa keväällä 2020.

 

Meneillään olevan strategiakautemme HSEQ-tavoitteet liittyvät yhä kokonaisvaltaisemman, vastuullisen liiketoiminnan kehittämiseen. Haluamme olla Suomen paras työpaikka ja suunnannäyttäjä siinä, miten selkeä johtamisjärjestelmä tukee yrityksen kaikkea tekemistä ja näkyy niin liiketoiminnassa, kuin sidosryhmä- ja henkilöstötyytyväisyydessäkin.

Oman sisäisen hallinnon tiimimme vahvistamiseksi etsimme nyt idearikasta HSEQ-koordinaattoria, jonka tehtävä on pitää sisäisten HSEQ-toimintojemme pyörät pyörimässä. Toimit liiketoimintajohtajan vetämässä HSEQ-tiimissä. Halutessasi sinun on mahdollista olla mukana HR:n ja muidenkin liiketoimintojen kehitysprojekteissa.


Lisää sinusta

Odotamme sinulta seuraavia taitoja tai ominaisuuksia:

Kyky työskennellä suomen kielen lisäksi sujuvasti myös englannin tai/ja ruotsin kielellä katsotaan eduksi.

Lisää meistä

Työnantajana näemme, että henkilöstö on tärkein voimavaramme ja henkilöstön hyvinvointi ja turvallisuus ovat oleellisia tekijöitä menestyksemme turvaamisessa. Haluamme lunastaa lupaukset, jotka annamme työntekijöillemme jo työnhakuvaiheessa. Hyvinvoinnista huolehtimiseen liittyen pyrimme siihen, että johtamisen ja toiminnan käytännöt ja mallit ovat kaikille selkeitä, läpinäkyviä, hyvinvointia tukevia ja ennen kaikkea tasapuolisia.

Jatkuvan oppimisen ja työhön liittyvän motivaation ylläpitämiseen jokaisen työntekijän kanssa työstetään henkilökohtaista koulutussuunnitelmaa. Se peilaa henkilön omiin toiveisiin sekä luonnollisesti yrityksen perustehtävään ja strategiaan. Haluamme ymmärtää jokaisen työntekijän yksilölliset vahvuudet ja mahdollistaa niiden tuominen osaksi yhteistä osaamispankkiamme.

Työn tekemisen käytännöissä erilaisia digitaalisia mahdollisuuksia hyödynnetään yhä innovatiivisemmilla tavoilla. Tämä näkyy hyvinvointina, perheystävällisyytenä, tasa-arvoisuutena ja myös ympäristön huomioimisena.

Hae työpaikkaa

Tavoitteena on, että toistaiseksi voimassa oleva työsuhde alkaa tammikuussa 2022.

Ensisijaisesti toivomme, että lähityöpisteesi sijaitsee Kokkolassa, mutta myös muut toimipisteemme voivat toimia sellaisena. Erilaiset etä- ja hybridityöskentelymallit ovat meillä laajassa käytössä, ja jokaisella on laajat mahdollisuudet vaikuttaa itse työhönsä sekä sisällön, että työntekopaikan suhteen. Työtehtävän palkkaus noudattaa palkkarakennemalliamme ja on 2700–3600 €/kk perustuen koulutukseesi, työuraasi ja haettavaan tehtävään liittyvään osaamiseesi. Tehtävään valittava henkilö on mukana palveluliiketoiminnan tuloksen perusteella määritellyssä kuukausibonusjärjestelmässä ja lisäksi tuemme henkilöstömme hyvinvointia kattavalla terveysvakuutuksella sekä mm. ePassi-henkilöstöedulla.

Lähetä hakemus ja CV osoitteeseen rekry@protect.fi  viimeistään pe 12.11. mennessä. Saatamme aloittaa haastattelut heti sopivien hakijoiden ilmaantuessa. Merkitse hakemussähköpostin otsikkokenttään nimesi ja tunniste ”HSEQ-koordinaattori”.

Lisätietoa tehtävästä antaa liiketoimintajohtaja Miia Laakso, miia.laakso@protect.fi tai puh 0400 602363.

 

Tarkista, mitä muita uramahdollisuuksia Protect tarjoaa