10.06.2021 Uutinen

Etsimme aluemyyntipäällikköä, joka jakaa innostuksemme turvallisuuden, laadun ja johtamisen kehittämiseen

Protect tunnetaan SHEQ-palveluiden edelläkävijänä ja eturivin kumppanina. Yritys on syntynyt intohimosta onnettomuuksien estämiseen, toiminnan kehittämiseen ja ihmisten hyvinvoinnin parantamiseen.

Palvelumme kattavat turvallisuus-, laatu- ja ympäristöjohtamisen dokumentaation, koulutukset ja asiantuntijapalvelut, joita täydentää kehittämämme johtamisen työkalu PRO24. Protectilla työskentelee yhteensä 30 henkilöä. Tytäryhtiömme aloitti toimintansa Tallinnassa keväällä 2020.

Haemme nyt aluemyyntipäällikköä, joka jakaa innostuksemme turvallisuuden, laadun ja johtamisen kehittämiseen.


Saavatko myyntityö ja asiakaskohtaamiset sinut syttymään?

Myyntitiimimme vastaa Protectin uusasiakashankinnasta ja tukee asiantuntijoita asiakkuuksien kehittämisessä. Työajastasi noin 2/3 kuluu uusasiakashankinnan parissa. Myynti on meillä tiimityötä ja ponnistelemme yhteisten tavoitteiden eteen.

Uusasiakashankinnassa emme yleensä hyödynnä turvallisuus- ja laatuasiantuntijoita, joten sinulta täytyy löytyä sen verran kokemusta SHEQ-tehtävistä, että ymmärrät, mistä asiakasrajapinnassa puhutaan. Tehtävä sopisi erinomaisesti asiantuntijalle, joka innostuu myynnistä ja jakaa innostuksemme turvallisuuden, laadun ja johtamisen kehittämiseen.  Asiakaskuntamme koostuu teollisista PK- ja suuryrityksistä.

Oma-aloitteinen ja järjestelmällinen ote työhön ja tekemiseen on töissäsi onnistumisen ehto, siksi nautit siitä, että kukaan ei hengitä niskassasi ja kysele tekemistesi perään. Osaat tarttua toimeen, seisoa tekemiesi töiden takana ja uskallat kysyä apua, jos sitä tarvitset. Nautit ihmisten seurasta ja tunnet olosi kotoisaksi niin tapahtumissa kuin tiiviissä keskusteluissa neuvottelupöydän äärellä. Ymmärrät huumorin merkityksen ja tiedät milloin sitä voi käyttää.

Uskallatko kääriä hihasi ja ottaa toisinaan hypyn tuntemattomaan? Uuden oppiminen tuo sinulle sopivasti haasteita ja tavoitteita. Kuuntelet ymmärtääksesi koska haluat vastata oikeisiin kysymyksiin. Tarvittaessa sinulta löytyy jämäkkää otetta viedä asioita hallitusti eteenpäin.

Lisää sinusta

Odotamme sinulta seuraavia taitoja tai ominaisuuksia

Lisää meistä

Työnantajana näemme, että henkilöstö on tärkein voimavaramme ja henkilöstön hyvinvointi ja turvallisuus ovat oleellisia tekijöitä menestyksemme turvaamisessa. Haluamme lunastaa lupaukset, jotka annamme työntekijöillemme jo työnhakuvaiheessa. Hyvinvoinnista huolehtimiseen liittyen pyrimme siihen, että johtamisen ja toiminnan käytännöt ja mallit ovat kaikille selkeitä, läpinäkyviä, hyvinvointia tukevia ja ennen kaikkea tasapuolisia.

Jatkuvan oppimisen ja työhön liittyvän motivaation ylläpitämiseen jokaisen työntekijän kanssa työstetään henkilökohtaista koulutussuunnitelmaa. Se peilaa henkilön omiin toiveisiin sekä luonnollisesti yrityksen perustehtävään ja strategiaan. Haluamme ymmärtää jokaisen työntekijän yksilölliset vahvuudet ja mahdollistaa niiden tuominen osaksi yhteistä osaamispankkiamme.

Työn tekemisen käytännöissä erilaisia digitaalisia mahdollisuuksia hyödynnetään yhä innovatiivisemmilla tavoilla. Tämä näkyy hyvinvointina, perheystävällisyytenä, tasa-arvoisuutena ja myös ympäristön huomioimisena.

Hae työpaikkaa

Tavoitteena on, että toistaiseksi voimassa oleva työsuhde alkaa syyskuussa 2021. Työkavereita on tarjolla  Kokkolassa, Tampereella ja Helsingissä, mutta myös etätyöskentely on mahdollista toiveidesi mukaan.

Lähetä hakemus, alustava palkkatoive ja CV osoitteeseen rekry@protect.fi viimeistään pe 30.7. mennessä. Laitathan kuitenkin hakemuksesi mieluummin ennemmin kuin myöhemmin, sillä saatamme aloittaa haastattelut heti sopivien hakijoiden ilmaantuessa. Merkitse hakemussähköpostin otsikkokenttään nimesi ja paikka, jota kyseinen hakemus koskee.

Lisätietoa tehtävästä antaa myyntijohtaja Anita Trenn, anita.trenn@protect.fi tai 040 748 9665.